Friday, March 14, 2008

AKP'ye dava!

Yargitay Cumhuriyet Bassavciligi'nin actigi davayi bugun ogrendim. Boyle demokrasi karsiti sacma sapan davalari kiniyorum! Olmamasi, yasanmamasi gereken olaylar hergun Turkiye'nin gundeminde. Devlet kendi halkina hala guvenemiyor, oyle bir asagilayici muamele yapmis oluyor ki bu yaptiklariyla! Sonucta yapilanlar, kolay kolay kabullenilebilir cinsten degil.

Demokrasi ve insanca yasamaya evet diyenlerin bu tur olumsuzluklarin karsisinda durmasi gerektigine inaniyorum. Boyle sacmaliklar, dunyanin hicbir uygar demokrasisinde olacak ve ozumsenebilecek isler degiller. Bu arada, ellerini avusturan kimi asalaklarinda, bu isten hoslandiklarini, kendilerine cikar beklentisi icine girdiklerini de sezinlemiyor da degilim hani! Perde arkasindan, ufak ayak oyunlariyla birseyler yapmaya kalkisan kucuk beyinler gormek hicte hosuma gitmiyor, bunu daha oncede belirmistim!

Haksizliklari kimse istemez, buna kimse dayanamaz! Biliyoruz ki, parti kapatmak, yasakci yaklasimlar icinde olmak cozum degil, hicbir zaman olamadi ve olamazda! Cogu kisi bunu anliyor ve goruyor da zaten...

Ozlemim, gelecege guvenle bakabilen, saglikli ilerliyen, iceride kendini olusturan bireyleriyle barisik, disarida saygin, guclu bir Turkiye gormek. Bunun yoluda, tutarli, demokratik kurallara bagli hukuk devletinden geciyor... Yurunulen bu yol zor olsada, diger baska onerilen cozumlerin icinde en onurlusu. Evet, demokrasiye guveniyorum, guvenmek istiyorum. Kucuk ayak oyunlariyla celme takilmazsa, ayakta durabilecek olgunlukta olduguna, guvenle ileriye donuk adimlar atacagina inaniyorum. Bu konuda iyimsermiyim? Evet, kesinlikle oyle...